آنچلوتی: نمی دانم سال آینده در مادرید خواهم بود یا نه

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: نمی دانم سال آینده در مادرید خواهم بود یا نه

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: نمی دانم سال آینده در مادرید خواهم بود یا نه

کارلو آنچلوتی بعد از اینکه امشب مقابل یوونتوس از گردونه رقابت های چمپیونزلیگ نیز کنار رفت، اذعان کرد که نمی داند فصل آینده هم در مادرید خواهد بود یا خیر.

طـرفداری- لوس بلانکوس امیدوار بود تا به اولین تیمی تبدیل شود که موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود در رقابت های چمپیونزلیگ می شود، اما گلزنی آلوارو موراتا در نیمه دوم، امید های این تیم را به یأس تبدیل کرد. سرمربی ایتالیایی در پایان بازی به Sky Sports گفت:

به این تیم و هواداران افتخار می کنم. امروز فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد، اما همراه با هم بازخواهیم گشت! ما در بازی رفت و امشب در این مرحله شکست خوردیم. ما در بهترین فرم خود بازی کردیم، اما خوش شانس نبودیم. ما کنترل زیادی بر بازی داشتیم و فرصت های خوبی هم برای گلزنی داشتیم اما به اندازه کافی خوش شانس نبودیم که گل دوم را به ثمر برسانی.. مسلماً از گلی که دریافت کردیم ناامید شدم، اما فکر می کنم در این بازی کمی بدشانس بودیم.

ما فرصت های زیادی برای به ثمر رساندن گل دوم داشتیم، اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. فکر می کنم بیل نسبت به بازی رفت عملکرد بهتری داشت اما همه تیم سخت کار کردند. ما نهایت تلاش خود را کردیم، اما برای رسیدن به فینال کافی نبود.

نمی دانم سال آینده اینجا خواهم بود یا نه. ما 15 روز برای کار کردن وقت داریم، هنوز دو بازی باقی مانده است و باید فصل را خوب ببندیم. بعد از آن، می توانم با باشگاه صحبت کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 9:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.